2007年1月15日星期一

Stop、Stop、Play

有睇開DVD碟的一定遇過這種情況
將隻碟放入機後
畫面就有「警告字句」有關版權聲明等等

這個警告快就10秒,耐就30秒都有
你不能按Menu跳過,有些就可以按「skip」來跳過它
都有一類連Stop、Stop、Play都跳唔到

其實我好討厭這類警告字句
VCD果D就用FF就容易跳過,但DVD一定要睇
我買隻正版碟,點解一定要硬食警告字句?
可能係硬性規定吧

而Stop、Stop、Play就可以跳過「警告」來直接入DVD Menu


好簡單,DVD碟放入機之後狂按stop
總之係load到「警告」之前按stop掣兩次以上
(DVD機的Resume因為按stop多次而取消)

成功的話,機就唔會自動播放「警告」
跟著再按Play,就會直接入DVD Menu

我試過好多DVD碟,這個方法最適合心急的用家(例如我)

當然都遇過有D碟係連這個方法都唔得
焗住要「硬食」其廣告
唔記得係邊套片,廣告係sony NetMD廣告,當時真係邊睇邊鬧
睇影音雜誌講,HDDVD係做到入碟後
可以立即睇到套戲,入menu的時候仲可以邊睇邊選
唔知道Blu-ray係咪咁?

其實這個題目想講好耐
因為最近一星期狂買DVD碟
先諗起我係未寫過這類文章

今日(14號)
連一部有升頻的DVD機都買下來
YAMAHA DVD-S1700


1080i真係「零舍不同」
HDMI真係一個偉大的發明,駁線難度大大減低
今次只係駁三條線就搞掂
(電源/HDMI/optical)
$3000樓下就有這類機種
唯一缺點係遙控反應比733A慢

$3000樓下仲想點?

沒有留言: