2007年4月11日星期三

M記的WiFi服務

兩日紅日加一日OFF
總井三日假期,咁就過左

這三日,完全的頹廢的生活
其中兩日係晚上到凌晨五點先訓,跟著下午一點起身
食完飯就玩一陣電腦,又訓番

係星期一(9號)出左一陣旺角
買左本《逃離學校》
而家只係睇左四份一...........

可寫到這裡,我又記番起這幾日的事情
但好散,好混亂

4號果晚同人裝新的router,舊的就暫時保管
後來發覺舊的router只係setting無左,咁就順便update左firmware
隻WRT54G 雖然外型無變過,但就有N個版本( 最新果個係ver.7.0)
果晚整左咁耐,又肚餓返屋企前落麥當勞食個餐
整機果陣又帶左部MB去,見到人家又帶notebook上youtube
又無用 外置modem

好奇心之下一試,開airport,見到y5zone Hotspot,Connect左後再開firefox
就會見到麥記WiFi主頁。
登入試用版選「同意」就得,可能係佢地setting有問題
我上足四十分鐘都無cut線

我就覺得好奇怪點解這類服務,完全無做宣傳?
係怕D人只坐,唔買野食(這個情況在老人區經常出現)
現時notebook電池平均兩小時,最多都係三小時
notebook開wifi一定食電,麥記又無13A插座任用
不過點都好,總好過用貴夾唔抵的HSDPA

5-7號就連返三日工,幸好無什麼「大鑊」野留給我

8號就係頹廢的一日,和開頭講的一樣
都係去youtube「尋寶」,話youtube係尋找回憶的地方絕不誇張
尤其係而家這個新不如舊的年代


9號就係無法忍受先行出去旺角買本《逃離學校》
順便睇左lucky star第一話,好似無預期中咁好
玩SF 2果段好正,我諗會追下去

沒有留言: