2007年8月9日星期四

八號風球+後記

對上一次八號風球已經係04年的事
難道真係「力場」的關係?

這日,原定係返工前先去銀行入票,放工後行旺角
因為「回馬槍」的颱風
打亂了時間表,不過票就總算入左(個自動入票機又幾好用)

星期五返兩點,但因為颱風關係
未到三點就走得,留在公司不足一小時
浪費車錢+時間
走之前又要執手尾,連內線電話都用不到

最後要打上control先搞掂

但今次我竟然搭地鐵,由公司返到家的總時間
足夠聽完貝多芬第六、第七交響曲

早知道就等過海巴士好過

這個颱風去得不合時,但離去就好合時間
不用返去standby仲想點?

颱風後的星期六,OFF
玩左$40灣岸MT3,我都估不到咁快跌至$2一鋪
連玩二十鋪實在惡頂,睇來要休息下先得

星期日的on duty

因為英超,工作量大增,其實我一直懷疑係STB的問題,尤其係熱力
雖然有線無左英超,但對我來講就無乜分別
一來自己無時間睇
二來個STB未放番去大廳

星期一,打風後的工作日,要清理積壓下來的工作

放工後,終於見到新iMac實物,keyboard好薄好靚
換上金屬外殼的Mac果然不同感覺,這個係要親身試下先明白

真係要買的話,預算連AppleCare一起買
上次買MacBook保養到期前無「補飛」買AppleCare已經係一個賭注
賭上部機的底板/panel兩年內無壞(HDD可以自己換)

買iMac的話我就無法保証三年內部Mac無病無痛

心裡係想買好多野,但現實就不容許我咁做

沒有留言: