2007年9月27日星期四

直度回來了+平靜的中秋節

先講番D200直度手柄,最近的event經常想到它

上次又無約時間,結果先預算
不過直度回來就無所謂了,同人閒談兩個多小時真係好耐無試過

對上一次係和舊同學閒談,談到麥記收鋪

講番直度,我之前買下它係一時間無法適應它先借給人
而家需要它的時候,我就要慢慢適應直度的手感
今年中秋節無去維園,在家平靜地度過(係缺水)
雖然公司有放早,但我都火速返家,趕得及睇完《雙子公主》第51話
睇來我要由第一集開始睇先得

月餅只係吃了半個,今年係我第一次吃「冰皮月餅」
不過我真係唔識食,只覺得好像食糯米磁一樣

這個中秋追月假期就係狂睇《雙子公主》
而家先睇係好遲,果然好爆笑

另外搵到葉振棠果隻「三國演義」
睇下幾時搵到蘇芮果隻「誰可相依」


接近一個月的糧尾日子,就快完結
這個月真係好多事情發生

而家我只想下一個月係減少無謂開支做首要目標

沒有留言: