2007年10月8日星期一

ipod touch 我被毒到了

見過實物,拎上手玩過
蘋果的產品真係神奇
難道又來個「分期」?

我都講過好多次,蘋果產品就好少主動跌價
等一段長時間,就會變成同一價錢,買到更好規格的產品

而家我對 ipod touch興趣大過 iphone好多


講番秋祭,今年原本連第二日都去不到
尤其係這個時候,又焗又熱
event最要命就係「熱」
希望 11月涼番少少
因為天氣關係,完全不在狀態
event後,手腳又開始痛

總結今次發現 eneloop AA電池係十分恐怖
同一排電給閃燈用,上次event用到而家都無叉過
連上次event都閃左好多下
回電速度都無變,比以前叉電耐用好多

下次event試下用 6粒eneloop給D200用
睇下可以用到幾耐?
D200都出名耗電量大
平時每次event一定會用完一粒el-3e

今年的大假我諗都係留在家中
睇埋餘下的《CSI》第五季DVD
還有幾本書一頁都未睇過的,希望能睇完它

今日先留意到 WI-FI通行証
點解而家先留意到,原來我有一張「72小時免費WI-FI上網」

早知尋日用它..................

沒有留言: