2007年12月23日星期日

23號「繁忙」的上午+AGS Day 2

上回講到買Blu-ray player

如計劃一樣
在下午一點之前要做完以下動作
買碟->買機->接駁->完成

但買碟我真係唔知道選邊隻
新片?還是舊片
最後就選《DIE HARD 4.0》
最重要行貨碟有中文字幕

點解間碟鋪咁樣架?隻碟無貨就唔好擺個空盒出來啦
你地D電腦用來做乜?連check存貨都無?
碟又貴過德發地庫咁多,下次淨係去德發地庫算了

買完部機先回家,睇論壇話睇《DIE HARD 4.0》要先update
oh!!shit,個廳無lan線,我又唔想燒隻碟做update
唯有拎部機入我房做firmware update
點解部機update時間咁長架?
足足二十分鐘

之後的替換程序就簡單得多
唔想買多條HDMI線,只有將部s1700換走
因為部AMP無HDMIHDMI直入LCD TV

之前都知道Blu-ray機loading時間一定耐過DVD
老實講可以接受,只要想到真正高清的畫面就無問題了

試完機就覺得一隻碟好似不足夠,最少要買多兩隻先似樣
望望時鐘,已經係下午一時,我竟然忘記吃午飯

唯有去event前吃
行程途中總係心不在焉,注意力大部份轉移去部機度
係去到會展先記得自己係去event

都係果句,注意力被轉移
只係想到event之後去188一趟,睇到有無我要搵的碟

直到下午七點,去188
都係找不到,不過都買左隻《蜘蛛俠3》

經過今日之後
考慮緊 Day 4去不去

真係好頹

沒有留言: