2008年4月3日星期四

SS版同級生2 ED曲 《春を待つ季節》

在youtube找到的






真係懷念,SS版同級生2 ED
從未出過CD

當年(97年)原本無打算買《同級生2》SS版
但一個漫長的暑假加上各種原因而買下來,我記得用接近$500買回來
(08年時候我見過有二手鋪賣緊$200)

最初玩的時候無攻略就經常bad ending
後來買本Game weekly追攻略先睇到 ED

第一次聽這首歌就上癮
曾經去過信和等地方無功而還
後來為了能聽這首歌,用最原始的方法來錄
利用tv out駁入 HI-FI
用MD或者cassette帶錄下來

直到現在,我都對這隻歌有深刻的印象
深刻的原因係到2008年
就算用google大神都係找不到有關這隻歌的CD/mp3/歌詞.......等

辦法唔係無,有個SS EMU有錄wave的功能
之後怎樣做?

8 則留言:

匿名 說...

路過此地
呢隻GAME真係好令人懷念。。
彷彿回到學生時代

kyo

匿名 說...

我都係路過
咁啱我有這首歌既mp3
你要唔要?

kyo 說...

請師師兄可否SEND隻MP3比我?我都搵緊,謝謝
用EMAIL OK?

匿名 說...

要既留e-mail吧

匿名 說...

kyo.mintage@gmail.com
thanks!

匿名 說...

已send
再加多CD版三首歌俾你

Unknown 說...
此留言已被作者移除。
aamanhk 說...

我都想要ar
可不可以send 比我
aamanhk@gmail.com