2009年5月6日星期三

銀行有罪?

今日無聊走上三聯,除了尋找 K-on!裡出現過的 LAMY safari 鋼珠筆
無錯係見到有得賣,但要 $300以上就真係要考慮下

但尋找鋼筆係其次,入書店都係睇下有什麼新書
雖然家裡書櫃早已塞爆,但買書/漫畫/小說這個習慣到而家都無變

偶然睇到本《銀行有罪?》一書,之前我對銀行硬銷保險一事好反感
但我又好想知道實情係如何?
本書寫得好生動,不沉悶

書本的序都提到,因為雷曼迷債事件,銀行為求拉客用盡手段
作者打正招牌做「無間道」,揭盡銀行業界的千奇百怪現象(例如R息、宣傳用字等等)

內容精彩絕倫,尤其係睇到某段銀行sell保險手法,同我當時遇到的一模一樣
除了爆料,都有講解應對策略。

大原則就係千萬不能盡信職員,書裡面講的都有道理
只要你不簽名,職員都無可奈何(冒簽、簽blank from係另一回事)
我理解前線職員的苦況,但就不能認同這種硬sell行為

本書大約只花兩小時就可以睇完
睇完可能會有幾種心態

1.明白前線職員果種「啞子吃黃蓮」的苦況,寄與同情

2.因為知道銀行sell產品策略,就繼續玩弄前線職員

3.已對銀行失去信心,不論銀行sell什麼都抱懷疑的態度

我自己的心態就係1同3

P.S 本書有點重。點解人家內地書/台灣書都用輕的紙
只有香港書先咁古怪,除了奇形怪狀的size之外,連書本都重過人?

沒有留言: