2009年12月17日星期四

迷上《心跳》的過程(part 1)

打這篇文的原因就係《心跳4》推出
玩完一周目後的感覺,今集出在PSP,原本擔心的系統/人設等等
玩過後,所有不安都一掃而空。
同時都喚醒了過往迷上《心跳》的過程

自2000年開始對這個系列的熱情減退
到2009年快要忘記之時,《心跳4》就來了

心跳系列已經有15年的歷史,我自己開始知道《心跳》是PS版發售日
1995年10月13日。

當時放學順便去好景商場,看見一隻遊戲,限定版賣$1900
一段 movie op,就知道是 PS遊戲
當年我未有PS,只有SFC玩抄碟
這個是認識到《心跳》的第一步

一個月後(11月中),睇《Game Express》
看見大篇幅報導《心跳》會移植上SFC,當然因為機能限制就無「全語音」
當時只有SFC的我就滿足了。
想買餅原裝帶唔想抄碟玩(其實買帶的原因有一半是因為隨帶附送的8cm CD)

之後果段時期就靠Game書/A-Club取得更多的資訊,包括PS版的攻略
金月真美第一隻CD single的發售日也是從果篇報導中發現的
類遊戲CD較冷門,一般CD鋪唔會有
果段時期每星期六下午返補習班,知道信和位置但無機會去

直到95年12月31日,一個無聊的下午,碰巧屋企無人
就行去信和碰運氣,結果當然找到($95一隻 CD single到而家重記得)
自果次之後,不論買什麼本地/日本動漫有關的CD,我都會去信和買

當時家裡只有兩部機可以聽CD,幸好有部係可以將CD轉錄音帶
我的好奇心真係好強,連錄音帶都要講用Type-1還是Type-4
錄音帶時間太長(a面120分鐘果種)好易斷帶
反而對耳機無乜研究,可能只係用部最平的手提帶機
(Walkman一詞sony已注冊,其他廠不能用。但果陣趨勢是見到這類機不論牌子都會叫walkman)

最少這隻CD single日播夜播,返學前/放學返到屋企/臨睡前又聽
(果陣唔夠膽帶機返學,萬一被沒收就連唯一精神食糧都無埋)

聽歌的日子足足維持到2月
直到心跳SFC版推出

P.S以上文章我都係想到什麼就打上去,難免有錯別字
原本打算整篇一次過打,但要記的事實在太多,要分part

沒有留言: